Welke locatie willen jullie gaan inzetten voor het Bedrijfsjubileumfeest?
De eerste vraag is, vieren we het Bedrijfsjubileum op de eigen bedrijfslocatie of op een externe evenementenlocatie? Zodra hierover een besluit is genomen, kun je daadwerkelijk de volgende stappen gaan ondernemen.
Waar moeten we op letten als we voor een externe evenementenlocatie gaan?
Bepaal het type evenementen locatie, bijvoorbeeld een schip, een hotel, een landhuis, een kasteel, een partycentrum, een restaurant, een voetbalstadion, een buitenlocatie, een pretpark, een industriële locatie.
Het type evenementen locatie is ook afhankelijk van het programma en de doelgroep. Worden alleen alle medewerkers uitgenodigd of ook hun partner en/of de kinderen daarbij?
Hoe ziet het programma eruit en sluit de locatie daarbij aan?
In hoeverre is de geografisch ligging van de evenementen locatie belangrijk?
De geografische ligging van de evenementen locatie kan zeker heel bepalend zijn voor het laten slagen van het Bedrijfsjubileumfeest.
Toch blijkt dat de gasten zeker bereid zijn om iets verder te rijden/reizen wanneer de locatie en het programma maar genoeg aanspreekt.
Laat je daarom vooral niet al teveel beïnvloeden door de geografische ligging en verras juist iedereen met de keuze van een bijzondere locatie…
Toch het Jubileumfeest op het eigen bedrijf organiseren? Welke INTERNE locatie kunnen we dan het beste inzetten?
Welke ruimte(s) zijn inzetbaar voor het bedrijfsjubileumfeest? Is het mogelijk om bijvoorbeeld een deel van de fabriekshal, de parkeerplaats, het bedrijfsrestaurant of een andere ruimte die geschikt (gemaakt) kan worden in te zetten?
Houdt er rekening mee dat de betreffende ruimte(s) op tijd vrij gemaakt moeten worden voor de opbouw van het jubileumfeest. Ook het afbouwen kan de nodige tijd in beslag nemen. Interne communicatie is dan van groot belang. Wat wordt verwacht van welke collega’s en wanneer?
Willen jullie een (grote) aluminium paviljoentent op het bedrijfsterrein laten plaatsen? Houdt er dan rekening mee, dat je minimaal 4 tot 5 dagen geen gebruik kunt maken van het betreffende terrein.
Vaak wordt een parkeerplaats ingezet om een tent op te plaatsen, maar dat betekent dat er een alternatief moet worden gezocht voor het parkeren van alle auto’s.
Gratis E-book ontvangen “Hoe je stressvrij een Event organiseert op het eigen bedrijf”
Vraag gerust ons E-book (Inhouse Event Produkties) even aan via brenda@eventtoppers.nl. Je kunt alvast een goede indruk krijgen wat er allemaal bij komt kijken wanneer je een event op het eigen bedrijf wilt organiseren.
Professionele ondersteuning nodig bij het voorbereiden en organiseren van het komend Bedrijfsjubileum?
Mail naar de Specialist op het gebied van het organiseren van bijzondere, originele en unieke Bedrijfsjubilea: Brenda van den Adel. Haar rechtstreeks email adres is brenda@eventtoppers.nl